Návrh marketingovej kampane na podporu predaja a zvýšenie podielu slovenských výrobkov v obchodoch

31. decembra 2017, kakstudio, Nezaradené

Fakty: Podiel slovenských potravín na domácich pultoch: 37,2 %

Predpoveď podielu slovenských potravín v roku 2027 pri zachovaní súčasného klesajúceho trendu: 15,9 %

Priemerný podiel domácich potravín v iných krajinách: 90 %

Podpora pre domácich poľnohospodárov a potravinárov od vlády SR: 1 milión €

Priemerná podpora pre domácich poľnohospodárov a potravinárov v krajinách V4 od domácich vlád: 70 miliónov €

 

Kampaň:

Marketingová aktivita č. 1:

Keď je väčšina spotrebiteľov potravinovými ignorantmi/analfabetmi, treba pre nich vytvoriť šokujúcu marketingovú aktivitu, ktorá poukáže na to, že svojim spotrebiteľským správaním, teda kupovaním zahraničných šmejdov, si môžu ľahko spôsobiť vážne choroby. Aktivita zahŕňa predajný stánok s ponukou 100 % výrobkov s rakovinotvornými konzervantmi. Reklama na stánku hneď upozorňuje, že takéto potraviny si kupuje len divný človek, keďže môžu spôsobiť rakovinu. Výrobky samozrejme slúžia len ako kulisa, pri prípadnej kúpe dostane potenciálny zákazník od predávajúceho/predávajúcej ďalšie informácie o škodlivých konzervantoch.

 

Marketingová aktivita č. 2:

Aktivita určená na pláže a kúpaliská. Možno bude označená ako sexistická, ale taká vôbec nie je. Situácia s umierajúcimi slovenskými výrobkami je kritická, preto treba použiť aj kontroverzné formy propagácie. Tu hlavnú úlohu zohráva dievča v plavkách, ktorá sa bude po plážach a kúpaliskách premávať s veľkým transparentom vysvetľujúcim zdravotné riziká zahraničných produktov a podporovať ku kúpe domácich nezávadných výrobkov. A vlastne, veď to dievča bude v plavkách, nie nahé. A na plážach a kúpaliskách sú všetci v plavkách, takže aký sexizmus?

 

Viac v ďalšom článku…