Založ si blog

Návrh marketingovej kampane na podporu predaja a zvýšenie podielu slovenských výrobkov v obchodoch

Fakty: Podiel slovenských potravín na domácich pultoch: 37,2 %

Predpoveď podielu slovenských potravín v roku 2027 pri zachovaní súčasného klesajúceho trendu: 15,9 %

Priemerný podiel domácich potravín v iných krajinách: 90 %

Podpora pre domácich poľnohospodárov a potravinárov od vlády SR: 1 milión €

Priemerná podpora pre domácich poľnohospodárov a potravinárov v krajinách V4 od domácich vlád: 70 miliónov €

 

Kampaň:

Marketingová aktivita č. 1:

Keď je väčšina spotrebiteľov potravinovými ignorantmi/analfabetmi, treba pre nich vytvoriť šokujúcu marketingovú aktivitu, ktorá poukáže na to, že svojim spotrebiteľským správaním, teda kupovaním zahraničných šmejdov, si môžu ľahko spôsobiť vážne choroby. Aktivita zahŕňa predajný stánok s ponukou 100 % výrobkov s rakovinotvornými konzervantmi. Reklama na stánku hneď upozorňuje, že takéto potraviny si kupuje len divný človek, keďže môžu spôsobiť rakovinu. Výrobky samozrejme slúžia len ako kulisa, pri prípadnej kúpe dostane potenciálny zákazník od predávajúceho/predávajúcej ďalšie informácie o škodlivých konzervantoch.

 

Marketingová aktivita č. 2:

Aktivita určená na pláže a kúpaliská. Možno bude označená ako sexistická, ale taká vôbec nie je. Situácia s umierajúcimi slovenskými výrobkami je kritická, preto treba použiť aj kontroverzné formy propagácie. Tu hlavnú úlohu zohráva dievča v plavkách, ktorá sa bude po plážach a kúpaliskách premávať s veľkým transparentom vysvetľujúcim zdravotné riziká zahraničných produktov a podporovať ku kúpe domácich nezávadných výrobkov. A vlastne, veď to dievča bude v plavkách, nie nahé. A na plážach a kúpaliskách sú všetci v plavkách, takže aký sexizmus?

 

Viac v ďalšom článku…

Maďarizácia Slovenska pokračuje!

08.09.2018

K a K štúdio ostáva verné svojej povesti a opäť prináša tému, ktorej sa nevenuje žiadne iné médium, ani zo skupiny médií hlavného prúdu, ani z alternatívnych médií. Táto téma je žalostne viac »

Ilúzia neexistujúcej alternatívy. . . Zostaň v EÚ, inak skapeš! Najvyšší čas na Brexit a Slovexit

23.06.2016

Pred nami je smrtiace, beštiálne referendum, ktoré rozhodne o zotrvaní alebo odchode Británie z Európskej únie. Ak si Briti zvolia možnosť a zostanú v pakte s európskou chobotnicou, konečne viac »

Ľudia sa čudujú. . . Keď nadpriemerne zarábajúci štrajkujú. . .

29.01.2016

V slovenskej spoločnosti vládne zvláštna situácia. Najchudobnejší ľudia ticho makajú a nadpriemerne zarábajúci učitelia znovu vyšli do ulíc, štrajkovať za ešte vyššie platy. A rôzne viac »

UKRAINE-WEATHER/

Porošenko odmieta krútiť plynovým ventilom

19.11.2018 08:00

Ukrajinci mrznú nielen v bytoch a sotva ich zohreje ostrá predvolebná kampaň pred voľbou prezidenta. Hlasovanie je naplánované na koniec marca.

ponorka

Argentína nemá financie na vyzdvihnutie rok stratenej ponorky

19.11.2018 07:53

1300-tonový kolos so 44 obeťami na palube sa nachádza v hĺbke 900 metrov.

Daphne Caruanová Galiziová

Maltská polícia pozná osnovateľov vraždy novinárky Galiziovej

19.11.2018 07:11

Novinárka písala o korupcii a praní špinavých peňazí, a to aj vo vládnych kruhoch.

USA, zbrane, Florida, guvernér, Rick Scott

Republikáni majú v Senáte o kreslo viac - Scott vyhral o pár tisíc hlasov

19.11.2018 06:46

Strojové i ručné prepočítanie ukázalo, že Scott získal 50,05 percenta hlasov.

kakstudio

www.facebook.com/pages/K-a-K-… filmstudio.blog.pravda.sk filmstudio.webgarden.cz www.enigma.sk/profil/kakstudio K a K štúdio vzniklo v roku 2006. V prvopočiatkoch sa venovalo natáčaniu amatérskych filmov, od roku 2009 pôsobí aktívne už len na internete. Činnosťou je písanie komentárov/kritík k slovenským filmom, seriálom, ale aj kritík z iných oblastí života. Sporadicky sa zaoberá prinášaním rozhovorov a promo akcií. Z dielne K a K štúdia je taktiež humorný seriál: Všetko je problémom, ktorý ma ambíciu vyjsť aj knižne. Domovskou stránkou K a K štúdia, je od roku 2007 web stránka: filmstudio.webgarden.cz. Okrem toho pôsobí aj na: enigme, facebooku a od 5.2.2013 aj na blogu: filmstudio.blog.pravda.sk/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 208954x
Priemerná čítanosť článkov: 4097x

Autor blogu

Kategórie