Založ si blog

Médiá ťahajú za šnúrky a ľudia sú bábkami bez vlastného názoru.

„Ráno vstanu v deset a potom si dám sprchu,
udělám si snídani a hodím jí do krku.
Sednu si na gauč a zahrajem si xbox.
Venku už je hezky – kraťasy a tričko.
A když nás už nebaví se koukat na tu telku,
tak uděláme drinky a felíme to venku.“

 

Reginald & Mio – Dáme párty?. To je nový letný hit u našich západných susedov. Ak skladby takéhoto typu počúva väčšina, nečudujme sa, že sme tam, kde sme. Inak nikdy nepochopím, ako sa takéto piesne – o ničom môžu páčiť toľkým masám… Možnože sa im ani nepáčia, ale ich mozog je natoľko vygumovaný a vymytý komerciou a konzumným spôsobom života, že po týchto „umeleckých dielach“ siahajú akosi podvedome. Začujú tuctovú hitovku v rádiu –

a tak hopsa, hejsa, hehehéééj (to som už prehnal) – si ju stiahnu do mobilu. Musia predsa držať s dobou a byť cool ako tí za „veľkou (špinavou) mlákou“.

Pozrime sa na rebríček najhranejších skladieb v našom éteri… Drvivá väčšina skladieb vedie poslucháča, aby nonstop žúroval, ponocoval, robil výtržnosti, o nič sa nestaral, aby nemal žiadne hobby, aby nemal žiadny životný cieľ… Aby len žil a zabíjal život hlúposťami.

Systém ohlupovania ľudstva je vážne prepracovaný. Ak sa v človeku ovplyvnenom hudbou a filmami náhodou ozve vlastné ja, komercia mu ponúkne pseudomožnosť – byť pseudodobrým a pseudosúcitným, stačí zapnúť sociálnu sieť a kliknúť na jednu z tisícok ponúkaných senzácii. Prečítať si o nejakom hendikepovanom človeku a poľutovať ho. Potom stlačiť páči sa mi to a zdieľať. Lajkujúcemu nedôjde, že danej osobe takto nepomôže. Pomôže tak akurát webom, ktorým zvýši návštevnosť a ktoré tak zarobia viac na reklame. Zaujala ma kampaň, ktorá ľuďom vysvetľuje, že like-om nič nevyriešia.

 

článok 26.7.013

 

Model pomáhania na sociálnych sieťach (pomáhanie lajkom)

 

Je lepšie vôbec neotvárať články s kadejakými super senzáciami, ktoré nabádajú, aby ste „pomohli lajkom“. Rovnako treba ignorovať iniciatívy a stránky spamujúce o úmrtí tej ktorej známej osoby (napr. Jackson, Demitra). Ak budeme postupovať takto, neznamená to, že sme necitliví a neempatickí. Práve naopak. Pomocou v tichosti, odovzdaním nejakého toho eura na dobrú vec, pomôžeme viac ako tí, ktorí sa predbiehajú v komentovaní a lajkovaní článkov o hendikepovaných ľuďoch. Dôraz je na – pomoc v tichosti. Mnohí si povedia, ja sa vyhýbam lajkovaniu senzácií, ja len pozerám Modré z neba. A myslia si, že tak je to správne. Omyl. V Modrom z neba sa vonkoncom nejedná o pomoc v tichosti. Áno, jedná sa o pomoc, ale za akú protihodnotu. Nejedná sa o nezištnú pomoc, hlavným cieľom je zarábanie na postihnutých – firmám (sponzorom Modrého z neba) ide len o PR – aby vyzerali v očiach verejnosti čo najlepšie – a pomoc je len akýmsi prostriedkom, akousi vedľajšou aktivitou, ktorou sa dajú nazbierať dobré body u zákazníkov. Prečo tieto firmy nedávajú peniaze anonymne?! Čo sa týka moderátora, tomu ide len o peniaze. Vyhovára sa: „Veď ja len pomáham.“ Ako? Z jeho vrecka nejde na pomoc ani cent. Samotný Vilko v upútavke na spomínanú reláciu hovorí: „Nielen veľké domy a drahé autá sú zárukou šťastia.“ Pozrime sa na akom aute jazdí on. Určite to nie je staručka škodovečka. A určite nebýva v maličkom domčeku. Navyše sa pretŕča v novinách, ako dovolenkuje na nejakej luxusnej pláži v zahraničí.

 

článok 26.7.013 2

 

Model pomáhania v Modrom z neba (a v iných reláciách podobného typu)

 

Nečudujme sa, že sme tam, kde sme. Ľuďmi ovplyvnenými médiami nepohne nič. Ani fakt, že sme svedkami ozrutnej amerikanizácie a vymývania mozgov. Že sme svedkami udalostí, ktoré vedú k stieraniu národných hraníc. Týmto ľuďom nevadí ani vyhlásenie premiéra, priamo, bez akýchkoľvek okolkov do kamier, že je za pozitívnu stratu suverenity… Ževraj musíme držať s EÚ, že akú máme alternatívu.

…Ja by som vedel…. A možno aj vy, ohrozený druh s vlastným názorom, tušíte…

 

článok 26.7.013 obrazok

 

Médiá ťahajú za šnúrky a ľudia sú bábkami bez vlastného názoru.

(obrázok prevzatý z: http://redhead.blog.cz/)

 

Slovenskí odporcovia komunizmu tlieskajú Európskej únii

30.11.2018

Je zaujímavé sledovať, ako slovenskí odporcovia komunizmu tlieskajú Európskej únii. Pritom sa jedná takmer o rovnakú situáciu ako tomu bolo v komunizme. Rozdiel je len v tom, kto nám vládne. viac »

Maďarizácia Slovenska pokračuje!

08.09.2018

K a K štúdio ostáva verné svojej povesti a opäť prináša tému, ktorej sa nevenuje žiadne iné médium, ani zo skupiny médií hlavného prúdu, ani z alternatívnych médií. Táto téma je žalostne viac »

Návrh marketingovej kampane na podporu predaja a zvýšenie podielu slovenských výrobkov v obchodoch

31.12.2017

Fakty: Podiel slovenských potravín na domácich pultoch: 37,2 % Predpoveď podielu slovenských potravín v roku 2027 pri zachovaní súčasného klesajúceho trendu: 15,9 % Priemerný podiel domácich viac »

poziar, poziarnici, hasici, hasic, poziarnik,

Hasiči zasahujú pri požiari píly v Spišskej Belej

15.12.2018 14:06

Požiar zachvátil celú strechu píly.

Kosovo, vojsko, bezpečnostné sily

SNS protestuje proti zriadeniu armády v Kosove

15.12.2018 13:44

Strana SNS to hodnotí ako aktivitu proti mieru a upozorňuje na riziko ďalšieho konfliktu.

Dolár, libra, jen, mena, peniaze

Juhoameričania chcú s EÚ uzavrieť rokovania o obchode ešte v tomto roku

15.12.2018 13:10

Juhoamerický blok Mercosur je aj naďalej odhodlaný uzavrieť rokovania o obchodnej dohode s Európskou úniou ešte v tomto roku.

Maroš Šefčovič

Šefčovič: Klimatické zmeny sú stále dramatickejšie

15.12.2018 12:57

O klimatických zmenách rozprával v rozhovore pre Pravdu Maroš Šefčovič, podpredseda Európskej komisie pre energetickú úniu.

kakstudio

www.facebook.com/pages/K-a-K-… filmstudio.blog.pravda.sk filmstudio.webgarden.cz www.enigma.sk/profil/kakstudio K a K štúdio vzniklo v roku 2006. V prvopočiatkoch sa venovalo natáčaniu amatérskych filmov, od roku 2009 pôsobí aktívne už len na internete. Činnosťou je písanie komentárov/kritík k slovenským filmom, seriálom, ale aj kritík z iných oblastí života. Sporadicky sa zaoberá prinášaním rozhovorov a promo akcií. Z dielne K a K štúdia je taktiež humorný seriál: Všetko je problémom, ktorý ma ambíciu vyjsť aj knižne. Domovskou stránkou K a K štúdia, je od roku 2007 web stránka: filmstudio.webgarden.cz. Okrem toho pôsobí aj na: enigme, facebooku a od 5.2.2013 aj na blogu: filmstudio.blog.pravda.sk/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 52
Celková čítanosť: 211739x
Priemerná čítanosť článkov: 4072x

Autor blogu

Kategórie