Založ si blog

Médiá ťahajú za šnúrky a ľudia sú bábkami bez vlastného názoru.

„Ráno vstanu v deset a potom si dám sprchu,
udělám si snídani a hodím jí do krku.
Sednu si na gauč a zahrajem si xbox.
Venku už je hezky – kraťasy a tričko.
A když nás už nebaví se koukat na tu telku,
tak uděláme drinky a felíme to venku.“

 

Reginald & Mio – Dáme párty?. To je nový letný hit u našich západných susedov. Ak skladby takéhoto typu počúva väčšina, nečudujme sa, že sme tam, kde sme. Inak nikdy nepochopím, ako sa takéto piesne – o ničom môžu páčiť toľkým masám… Možnože sa im ani nepáčia, ale ich mozog je natoľko vygumovaný a vymytý komerciou a konzumným spôsobom života, že po týchto „umeleckých dielach“ siahajú akosi podvedome. Začujú tuctovú hitovku v rádiu –

a tak hopsa, hejsa, hehehéééj (to som už prehnal) – si ju stiahnu do mobilu. Musia predsa držať s dobou a byť cool ako tí za „veľkou (špinavou) mlákou“.

Pozrime sa na rebríček najhranejších skladieb v našom éteri… Drvivá väčšina skladieb vedie poslucháča, aby nonstop žúroval, ponocoval, robil výtržnosti, o nič sa nestaral, aby nemal žiadne hobby, aby nemal žiadny životný cieľ… Aby len žil a zabíjal život hlúposťami.

Systém ohlupovania ľudstva je vážne prepracovaný. Ak sa v človeku ovplyvnenom hudbou a filmami náhodou ozve vlastné ja, komercia mu ponúkne pseudomožnosť – byť pseudodobrým a pseudosúcitným, stačí zapnúť sociálnu sieť a kliknúť na jednu z tisícok ponúkaných senzácii. Prečítať si o nejakom hendikepovanom človeku a poľutovať ho. Potom stlačiť páči sa mi to a zdieľať. Lajkujúcemu nedôjde, že danej osobe takto nepomôže. Pomôže tak akurát webom, ktorým zvýši návštevnosť a ktoré tak zarobia viac na reklame. Zaujala ma kampaň, ktorá ľuďom vysvetľuje, že like-om nič nevyriešia.

 

článok 26.7.013

 

Model pomáhania na sociálnych sieťach (pomáhanie lajkom)

 

Je lepšie vôbec neotvárať články s kadejakými super senzáciami, ktoré nabádajú, aby ste „pomohli lajkom“. Rovnako treba ignorovať iniciatívy a stránky spamujúce o úmrtí tej ktorej známej osoby (napr. Jackson, Demitra). Ak budeme postupovať takto, neznamená to, že sme necitliví a neempatickí. Práve naopak. Pomocou v tichosti, odovzdaním nejakého toho eura na dobrú vec, pomôžeme viac ako tí, ktorí sa predbiehajú v komentovaní a lajkovaní článkov o hendikepovaných ľuďoch. Dôraz je na – pomoc v tichosti. Mnohí si povedia, ja sa vyhýbam lajkovaniu senzácií, ja len pozerám Modré z neba. A myslia si, že tak je to správne. Omyl. V Modrom z neba sa vonkoncom nejedná o pomoc v tichosti. Áno, jedná sa o pomoc, ale za akú protihodnotu. Nejedná sa o nezištnú pomoc, hlavným cieľom je zarábanie na postihnutých – firmám (sponzorom Modrého z neba) ide len o PR – aby vyzerali v očiach verejnosti čo najlepšie – a pomoc je len akýmsi prostriedkom, akousi vedľajšou aktivitou, ktorou sa dajú nazbierať dobré body u zákazníkov. Prečo tieto firmy nedávajú peniaze anonymne?! Čo sa týka moderátora, tomu ide len o peniaze. Vyhovára sa: „Veď ja len pomáham.“ Ako? Z jeho vrecka nejde na pomoc ani cent. Samotný Vilko v upútavke na spomínanú reláciu hovorí: „Nielen veľké domy a drahé autá sú zárukou šťastia.“ Pozrime sa na akom aute jazdí on. Určite to nie je staručka škodovečka. A určite nebýva v maličkom domčeku. Navyše sa pretŕča v novinách, ako dovolenkuje na nejakej luxusnej pláži v zahraničí.

 

článok 26.7.013 2

 

Model pomáhania v Modrom z neba (a v iných reláciách podobného typu)

 

Nečudujme sa, že sme tam, kde sme. Ľuďmi ovplyvnenými médiami nepohne nič. Ani fakt, že sme svedkami ozrutnej amerikanizácie a vymývania mozgov. Že sme svedkami udalostí, ktoré vedú k stieraniu národných hraníc. Týmto ľuďom nevadí ani vyhlásenie premiéra, priamo, bez akýchkoľvek okolkov do kamier, že je za pozitívnu stratu suverenity… Ževraj musíme držať s EÚ, že akú máme alternatívu.

…Ja by som vedel…. A možno aj vy, ohrozený druh s vlastným názorom, tušíte…

 

článok 26.7.013 obrazok

 

Médiá ťahajú za šnúrky a ľudia sú bábkami bez vlastného názoru.

(obrázok prevzatý z: http://redhead.blog.cz/)

 

Maďarizácia Slovenska pokračuje!

08.09.2018

K a K štúdio ostáva verné svojej povesti a opäť prináša tému, ktorej sa nevenuje žiadne iné médium, ani zo skupiny médií hlavného prúdu, ani z alternatívnych médií. Táto téma je žalostne viac »

Návrh marketingovej kampane na podporu predaja a zvýšenie podielu slovenských výrobkov v obchodoch

31.12.2017

Fakty: Podiel slovenských potravín na domácich pultoch: 37,2 % Predpoveď podielu slovenských potravín v roku 2027 pri zachovaní súčasného klesajúceho trendu: 15,9 % Priemerný podiel domácich viac »

Ilúzia neexistujúcej alternatívy. . . Zostaň v EÚ, inak skapeš! Najvyšší čas na Brexit a Slovexit

23.06.2016

Pred nami je smrtiace, beštiálne referendum, ktoré rozhodne o zotrvaní alebo odchode Británie z Európskej únie. Ak si Briti zvolia možnosť a zostanú v pakte s európskou chobotnicou, konečne viac »

nórsko, príroda, hory, turistika, fjord, lode, plavba,

Nórsko po siedmich rokoch opäť zvýšilo úroky

20.09.2018 13:04

Nórska centrálna banka zvýšila svoju kľúčovú úrokovú sadzbu o štvrť percentuálneho bodu na úroveň 0,75 percenta.

František Imrecze, Peter Kažimír

Kažimír príjme Imreczeho rezignáciu už dnes, meno nového šéfa nepovedal

20.09.2018 12:34, aktualizované: 12:42

Minister financií Peter Kažimír odmietol, že novým šéfom Finančnej správy bude terajší riaditeľ Kriminálneho úradu Finančnej správy Ľudovít Makó.

polícia, radar, meranie rýchlosti, alkohol, tester

Počet dopravných nehôd zapríčinených alkoholom narastá

20.09.2018 12:22

Mladí vodiči vo veku od 18 do 29 rokov spôsobili za posledné štyri roky 38 percent všetkých dopravných nehôd pod vplyvom alkoholu.

SR NRSR schôdza 30. rokovanie

Beblavý Kažimírovi: Vyšetrite colné podvody. Minister avizuje poslanecký prieskum

20.09.2018 12:10, aktualizované: 12:55

Nezaradený poslanec je presvedčený, že colné podvody na Slovensku sa opäť rozbehli od leta minulého roka.

kakstudio

www.facebook.com/pages/K-a-K-… filmstudio.blog.pravda.sk filmstudio.webgarden.cz www.enigma.sk/profil/kakstudio K a K štúdio vzniklo v roku 2006. V prvopočiatkoch sa venovalo natáčaniu amatérskych filmov, od roku 2009 pôsobí aktívne už len na internete. Činnosťou je písanie komentárov/kritík k slovenským filmom, seriálom, ale aj kritík z iných oblastí života. Sporadicky sa zaoberá prinášaním rozhovorov a promo akcií. Z dielne K a K štúdia je taktiež humorný seriál: Všetko je problémom, ktorý ma ambíciu vyjsť aj knižne. Domovskou stránkou K a K štúdia, je od roku 2007 web stránka: filmstudio.webgarden.cz. Okrem toho pôsobí aj na: enigme, facebooku a od 5.2.2013 aj na blogu: filmstudio.blog.pravda.sk/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 205389x
Priemerná čítanosť článkov: 4027x

Autor blogu

Kategórie